Gordna Marsenić, Alen Kišić i Bruno Ister iz SDP-a, Robert Gotić iz HDZ-a i Natalija Martinčević iz Reformista na aktualnom satu varaždisnkog Gradskog vijeća u utorak postavili su pitanja o aktualnoj prometnoj problematici. Pitanja su bila oko (ne)rada semafora, izgradnji rotora, među njima i onom na raskrižju Krležine i Filićeve te kućanskoj rampi.
Gradonačelnik Ivan Čehok je rekao da je Grad u reagiranju na određene probleme na cestama ograničeni upraviteljima cesta te da može samo upozoravati.
– Pokušat ćemo s HC-om, ŽUC-om vidjeti koje su to točke kritične i da pozovemo struku. Nekoliko je stavova, a struka podijeljena oko rotora. Kod Koprivničke-Međimurse nisu skloni jer smatraju da je raskrižje preveliko, s previše smjerova i dovelo bi do zagušenja. No to nije moje područje. Gradska vlast će predložiti i to raskrižje za rotor, ali hoće li proći nisam siguran. Rotor Krležina-Filićeva htjeli smo graditi s rotorom u zrinskih i Frankopana pa je struka tada rekla da ne može, da je preblizu, a danas kažu da može. Konkretno, natječaj za rotor Krležina-Filićeva je vani i 1.9 mogli bi početi. Bilo bi bolje da je preko ljeta, ali procedura je takva kakva je, bilo je poteškoća s rotorom u Optujskoj, ali smo riješili. Dakle, prije 1.9.ne ide – kazao je Čehok te uputio apel građanima da budu oprezniji na raskrižjima bez obzira rade li semafori i imali li prometne policije.
– Odmah nakon što semafor nije radio nazvali smo HC, rekli su da će se popraviti, pa da je grom uništio kompletnu aparaturu, pa je semafor proradio. Oni su lutali, a mi smo poslali prometnu mladež. Ali oni ne mogu bez policije tako veliko raskrižje regulirati. Budimo oprezniji kad semafori ne rade. Nisu to komplicirana raskrižja – dodao je gradonačelnik i nastavio o jugozapadnoj obilaznici Hrašćica – Turčin.
– Ta je obilaznica trebala biti četverotrčana s dvije razine, ali je država napravila samo dvije. Zahvaljujući našem potpredsjedniku Vlade Predragu Štromaru imat ćemo sastanak u HC-u i predložiti izgradnju rotora kod Hrašćici na obilaznicu.
Što se tiče kućanske rampe, gradonačelnik ističe da bi spoj istočnog dijela grada s ostatkom grada bio izlaskom na istočnu obilaznicu, ali i rješenjem kućanske rampe.
– Za nadvožnjak od Velpra prema Zagrebačkoj potrebna je petlja u Supilovoj koja je skuplja. Staro rješenje je da se potkopa pružni prijelaz i napravi prolaz barem za jedan smjer. Pothodnik u Miškininoj, njegovo produbljivanje, zamišljeno je da ide uz infrastrukturu za studentski dom. Moram dodati da imamo prijedloge Europske banke za financiranje većih cestovnih projekata, 300 do 350 tisuća eura za ukupni promet u Varaždinu. Zadovoljan sam razgovorom s njima. Vjerojatno bi financirali i biciklističke staze pa bismo bili prvi grad u Hrvatskoj s kompletnom mrežom i to bi moglo ići u proračun za iduću godinu – najavio je Čehok.
Martinčević je na kraju aktualnog sata dodatno upozorila da kada semafori na velikim raskrižjima ne rade, policija odmah mora reagirati.
n.k. / www.vzaktualno.hr