U Varaždinu je u četvrtak i petak održan početni i koordinacijski sastanak u sklopu novog Erasmus+ projekta SAILeR. Projekt Streamlining AI in Learning Reimagination (SAILeR) treći je u nizu od tri koordinatorska Erasmus+ projekta pod vodstvom profesorica Blaženke Divjak.
Projekt u ukupnom iznosu od 400.000 eura FOI provodi od 2025. do 2028. godine, u suradnji s međunarodnim partnerima: Sveučilištem Goethe Frankfurt (Njemačka), Sveučilištem Oulu (Finska), Sveučilištem Groningen (Nizozemska) i Otvorenim sveučilištem Katalonija (Španjolska). Projektom će se kroz različite aktivnosti angažirati 1000 nastavnika diljem Europe i svijeta.
Projekt predstavlja nastavak međunarodne suradnje koja je doprinijela razvoju FOI-jevog inovativnog i međunarodno prepoznatog alata za dizajn učenja: Balanced Design Planning – BDP (learning-design.eu), koji trenutno koristi gotovo 3000 korisnika diljem svijeta. SAILeR nastoji sagledati dizajn učenja iz nove perspektive, polazeći od vizije nastavnika vezane uz kolegij ili studijski program. Naglasak stavlja na vodeću ulogu nastavnika kao donositelja pedagoških odluka, koji pritom ima podršku alata za dizajn učenja, analitike učenja i umjetne inteligencije.

Na sastanku je, uz predstavljanje projekta, međunarodni projektni tim započeo s aktivnostima vezanim uz približavanje dizajna učenja nastavnicima pružanjem okoline za razvoj vodeće vizije dizajna učenja u sklopu BDP alata.
- Vizija učenja podrazumijeva istraživanje budućih potreba (koliko nam je to moguće), poznavanje studentske populacije kojoj predajemo (koliko je moguće), korištenje tehnologije (gdje je opravdano), ali i suradnju s kolegama diljem Europe i svijeta - rekla je Divjak, voditeljica projekta.
Projekt SAILeR jedini je projekt Sveučilišta u Zagrebu odabran za financiranje slijedom ovogodišnjeg Erasmus+ poziva za suradnička partnerstva u visokom obrazovanju, u kojem je prolaznost projekata bila niža od 10%.

vzaktualno.hr







