Turistička zajednica grada Varaždina i ove je godine proglasila devet najboljih djelatnika iz uslužnih i ostalih s turizmom povezanih djelatnosti, a proglašeni su i pobjednici Natječaja za adventsko uređenje izloga ili prostora ispred poslovnih prostora u povijesnoj jezgri grada.
Tako je prigodnom svečanošću i dodjelom nagrada i priznanja u Gradskoj vijećnici završena akcija Turističke zajednice grada Varaždina Čovjek – ključ uspjeha u turizmu. Nagrade je uručila direktorica Turističkog ureda Turističke zajednice grada Varaždina Jelena Toth.
Nagrađeni u akciji Čovjek – ključ uspjeha u turizmu u 2018. su u kategoriji agencijski djelatnik Goran Košćak iz agencije Galileo travel, u kategoriji turistički vodič Janja Kelava, u kategoriji recepcijski djelatnik Slavica Borovec iz Turist d.o.o., u kategoriji konobar Danijel Špernjak iz Gastrocom d.o.o., u kategoriji kuhar Katica Štuklec iz hotela Varaždin, u kategoriji hotelskog domaćinstva Alenka Božić iz Studentskog centra Varaždin, u kategoriji policijski djelatnik Biserka Križnjak, u kategoriji hortikulturni djelatnik Josip Kaniški iz Parkova i u kategoriji čistač Ivica Bolčević iz Čistoće.
Čovjek – ključ uspjeha u turizmu nacionalni je program Hrvatske turističke zajednice, koji se provodi s ciljem podizanja razine gostoljubivosti i stvaranja klime dobrodošlice u destinaciji. Kroz ovu su akciju obuhvaćene djelatnosti koje sudjeluju u stvaranju percepcije Hrvatske kao gostoljubive i privlačne turističke destinacije te one koje neposredno utječu na podizanje kvalitete usluga u turizmu.
Kako bi se dodatno naglasio blagdanski ugođaj u prekrasnoj povijesnoj jezgri, Grad Varaždin i Turistička zajednica grada Varaždina i ove godine raspisali su Natječaj za adventsko uređenje površina ispred poslovnih prostora u povijesnoj jezgri ili najoriginalnijeg božićnog izloga, a autori tri najljepša božićna izloga ili najljepše uređenih površina ispred poslovnog prostora nagrađeni su s ukupno 6.000 kuna.
Na natječaj su se mogli javiti zakupci ili vlasnici poslovnih prostora iz povijesne jezgre koji su u funkciji, a tema je bila – Božić. Ukupno je prijavljeno 8 izloga, a ocjenjivački sud koji se sastojao od predstavnika Grada Varaždina, Turističke zajednice grada Varaždina i Gradskog muzeja Varaždin izabrao je tri najoriginalnija.
Cvjećara Mirta ima najoriginalnije uređenu površinu ispred poslovnog prostora, drugo mjesto zahvaljujući atraktivno uređenom izlogu pripalo je optici Ghetaldus, a treće mjesto trgovini Mis, koja je u božićnom duhu uredila površinu ispred poslovnog prostora. Za pobjednike su osigurane i novčane nagrade – za prvo mjesto 3.000 kuna, drugo 2.000 kuna i treće mjesto 1.000 kuna.
n.k. / www.vzaktualno.hr