Grad Ivanec i Poslovna zona Ivanec d.o.o. i tijekom rujna aktivno nastavljaju na razvoju turizma i brendiranju grada Ivanca kao planinarskog grada, prepoznatog kao važne gospodarske grane na ovom području.
Nastavak je to aktivnosti započetih u lipnju 2019. godine kada je javnosti predstavljen novi brend grada Ivanca. Aktivnosti su se intenzivirale u srpnju ove godine održavanjem prezentacije o Programu turističkih potpora Grada Ivanca i projektu Rent-a-kliet.
Važnost pristupa usmjerenog na sinergiju javnog i privatnog sektora potvrđena je velikim interesom na održanoj prezentaciji, ali i preko rezultata ankete koja je distribuirana prisutnim postojećim i novim turističkim djelatnicima. Analiza je pokazala kako isti, u razvoju svojih turističkih potencijala, planiraju koristiti financijske, administrativne, savjetodavne mjere ili potpore za promidžbu i marketing, a koje su predviđene predstavljenim Programom.
Različite bespovratne mjere olakšica, oslobođenja i povlastica, subvencioniranje troškova, potpuno besplatne edukacije i promidžba samo su dio usluga koje je Grad razvio u cilju jačanja turističke djelatnosti na ivanečkom gradskom području. Namijenjene su turističkim početnicima, ali i daljnjem razvoju poslovanja postojećih turističkih djelatnika, koji su na ivanečkom gradskom području pretežito registrirani kao privatni iznajmljivači ili obrti.
Njihovi turistički kapaciteti uglavnom se odnose na kuće za odmor s obzirom da su se pokazale kao najisplativiji oblik objekta za stavljanje u funkciju turizma. Potražnja za njima je velika, a najveći troškovi za iznajmljivače javljaju se na samom početku uređenja i prilagodbe, dok su oni kasnije značajno manji za razliku od drugih objekata.
Osim potrebe za osiguranjem spomenute financijske pomoći, rezultati ankete, ali i brojna savjetovanja koje su djelatnici Zone održali s postojećim i budućim akterima u turizmu, ukazali su na veliki interes za njihovim dodatnim usavršavanjem. Upravo je to potaknulo Grad i Zonu na osmišljavanje i održavanje stručnih specijalističkih edukacija i radionica. U pripremi je edukacija za djelatnike u sferi turizma koje će se održati u rujnu kroz pet tematskih modula. Edukacija je predviđena za privatne iznajmljivače.
Kroz edukacije, besplatne za sve zainteresirane, akteri u turizmu – početnici i oni koji žele poboljšati i proširiti svoju uslugu, upoznat će se sa zakonskim i financijskim obvezama, trendovima u turizmu, prednostima destinacije, ponudom dodatnih sadržaja za goste, specifičnostima i zahtjevima gostiju te iz prve ruke, od stručnjaka u području turizma, saznati kako na najbolji način iskoristiti turističke potencijale područja.
Započeto aktivno brendiranje grada Ivanca kao planinarskog grada nastavit će se i tijekom jeseni kroz suradnju s privatnim sektorom putem spomenutih edukacija, izradom različitih promotivnih turističkih materijala, osmišljavanjem protokolarnog paketa Grada Ivanca, kojim će se intenzivirati promocija lokalnih proizvođača, njihovih autohtonih i domaćih proizvoda.
U promociju brenda aktivno su uključene i udruge s gradskog područja koje će na različitim rekreativnim, sportskim, kulturno-umjetničkim i sličnim događanjima, među gostima – domaćim i stranim turistima, osigurati podjelu promotivnog materijala.
Jedna od aktivnosti brendiranja bila je izrada turističke brošure – Novi dan, novi doživljaj u Ivancu – za iznajmljivače s ivanečkog gradskog područja, kako bi upravo oni svojim gostima mogli dati konkretne, sažete i jasne informacije o tome što se to turistu u Ivancu nudi.
vzaktualno.hr / ivanec.hr