Trgovački centar Lumini i ove se godine priključuje globalnoj kampanji koja u fokus stavlja muško zdravlje, a možete sudjelovati i u Facebook nagradnom natječaju
Kada govorimo o zdravlju, na žalost, još uvijek puno muškaraca ne priča otvoreno o svojim zdravstvenim problemima i stavlja ih 'ispod tepiha'. Tako je i nastala Movember, dobrotvorna organizacija posvećena podizanju svijesti o zdravstvenim problemima muškaraca.
Ime dolazi iz engleskog jezika i kombinacija je riječi moustache (brk) i November (studeni) te se ovaj mjesec u cijelom svijetu puštanjem brkova povećava svijest o raku prostate, ali i općenito o muškom zdravlju.
Movember je prerastao u globalnu kampanju koja u fokus stavlja muško zdravlje, a Trgovački centar Lumini joj se priključio i ove godine. Ovaj studeni zato donosi popuste i posebne pogodnosti namijenjene upravo muškarcima. Uključili su se Ghetaldus, Mobilmedia, Buzz, Sport Vision, dm, Tom Tailor, Galileo, Bershka, Skechers i Twister, a cijeli popis popusta i pogodnosti pogledajte ispod:
Možete sudjelovati u i Facebook nagradnom natječaju 'Pokažite nam svoje brkove i osvojite shopping' na stranici Lumini - shopping centar nove generacije koji traje od 9. do 22. studenog.
Jedan od 10 poklon bonova može biti vaš! Svaki dobitnik moći će iskoristiti jednokratno 150 kuna u trgovinama, Top Shop, adidas, Farmacia, C&A, Mobilmedia, Posteljina.hr, Tom Tailor, Galileo, Skechers, dm ili igraonici Twister PLUS 150 kuna kod naših ugostitelja Zlatne Gorice, Medonja Grill, Medonja Pub, Rock Art!
Lumini žiri bira najkreativnije objave 25. studenog do 17 sati, a dobitnici će biti obaviješteni komentarom ispod objave.
I zapamtite: nemojte brijati, pustite brk!
*pravila nagradnog natječaja pročitajte OVDJE
Vidimo se u centru Lumini!
Aktualne informacije i sve promjene vezane uz radno vrijeme trgovina možete pratiti na službenoj web stranici www.lumini.hr i društvenim mrežama centra Lumini.
vzaktualno.hr