S obzirom na izvanredne okolnosti nastale povodom pojave epidemije koronavirusa koja je zahvatila, između ostalih, i Varaždinsku županiju, iz županijske uprave obavještavaju građane o drugačijoj organizaciji rada Upravnih tijela Varaždinske županije.
U cilju sprečavanja dodatnog protoka stranaka u prostorijama poslovnih zgrada Varaždinske županije i time potencijalnog širenja epidemije broj kontakta službenika Varaždinske županije u radu sa strankama sveden je na minimum. Iz navedenih razloga rad sa strankama od 18. ožujka 2020. godine obavlja se isključivo putem pisarnice. Predmetno praktično znači da će stranke svoje zahtjeve moći podnositi isključivo u pisarnici, a nikako ne slobodnim kretanjem po prostorijama zgrada Varaždinske županije niti podnošenjem zasebnih zahtjeva pojedinim referentima nadležnih Upravnih odjela.
Isto tako, prijem stranaka u pisarnicu bit će moguć isključivo naizmjenično, na način da jedna po jedna stranka ulazi u prostorije pisarnice, sve u cilju sprečavanja većeg broja ljudi istovremeno na jednom mjestu.
Podnošenje zahtjeva stranaka i nadalje je moguće dostavom preporučene pošiljke poštom, ili dostavom skeniranog zahtjeva na adresu elektroničke pošte: pisarnica@vzz.hr te uz naknadnu dostavu izvornika poštom, te ovim putem upućuju sve stanovnike Varaždinske županije da, ukoliko ne postoji nužnost, ne dolaze osobno u prostorije Varaždinske županije već da svoje zahtjeve prvenstveno podnose pisano na prethodno navedeni način.
Službe svih upravnih odjela također će za sve eventualne upite i nadalje biti dostupne strankama putem telefona, broj: 042/390-500 - za zgradu Županijske palače te broj: 042/394-000 - za zgradu Vodotomja.
Konačno, ovim putem i nadalje apeliramo na sve građane Varaždinske županije da se pridržavaju svih mjera i preporuka Stožera civilne zaštite Republike Hrvatske, osobito kronične bolesnike i osobe starije životne dobi, a sve u cilju sprečavanja daljnjeg širenja epidemije koronavirusom, stoji u obavijesti župana Radimira Čačića.
vzaktualno.hr