Većina prijevoznika u Hrvatskoj mijenjat će cijene školskog prijevoza, potvrdili su iz Koordinacije unutarnjih javno linijskih prijevoznika pri HUP-u, a cijene karata će rasti za 20 do 30 posto, piše portal Srednja.hr.
I dok je Vlada usvojila novu odluku o sufinanciranju prijevoza učenika, kojom su povećani limiti cijene karata koje se sufinanciraju zbog rasta cijena prijevoza uslijed stanja na energetskom tržištu, prijevoznici upozoravaju kako će neke linije biti ugašene ako se županije ne pobrinu da do toga ne dođe.
S obzirom na povećanje cijene energenata, ali i goriva, javni prijevoznici u Hrvatskoj prisiljeni su povećati cijene školskog prijevoza i to za 20 do 30 posto, potvrdili su iz Koordinacije unutarnjih javno linijskih prijevoznika pri HUP-u. Kažu kako ne bi bilo isplativo ostaviti ‘stare cijene’ prijevoza s obzirom na povećanje troškova.
– Troškovi goriva, ulja, rezervnih dijelova i troškovi rada su značajno poskupili, uz smanjeni broj putnika, što radi demografskih promjena, što radi COVID-a. Ovo čini dvostruki udar na prijevoznike, tj. pored povećanih troškova, prihode treba podijeliti na manji broj putnika što zauzvrat znači veću cijenu za preostale putnike, objašnjava portalu Srednja Hrvoje Meštrović, predsjednik Koordinacije unutarnjih javno linijskih prijevoznika pri HUP-u.
vzaktualno.hr/srednja.hr