Narodni radio prvi je u svijetu dobio vizualni identitet o kojem će uskoro odlučivati isključivo njegovi slušatelji. Cijeli koncept „Narodni – radio koji te sluša“ osmislila je najbolja hrvatska agencija Bruketa & Žinić, a temelji se na povezivanju osjećaja slušatelja s vizualnim identitetom radija.
Odabrali su pet osnovnih osjećaja koji se manifestiraju u pet boja, odnosno pet inačica logotipa i u jednoj raznobojnoj varijanti. Slušatelji će uskoro na novoj mobilnoj aplikaciji Narodnog i na stranici narodni.hr imati prilike reći kako se osjećaju, a to će utjecati na izgled njihove aplikacije te na promjenu boje logotipa radija.
Cijelu promjenu vizualnog identiteta pratit će i televizijska kampanja te outdoor, web i kampanja u tiskanim medijima. Za tu je priliku snimljeno pet foto i video priča koje prate pet osnovnih osjećaja koje slušatelji mogu odabrati. U glavnim ulogama su DJ-evi Narodnog, a kampanja je snimana u Selcu kod Crikvenice i Zagrebu.
Od danas starta i nova programska shema Narodnog. Radnim danima od 6h do 9h „Jutarnji klub“ vode Doris Pinčić Rogoznica i Hrvoje Kečkeš, od 9h do 13h kroz „Pravi dan“ nas vodi Tatjana Jurić, a domaćini poslijepodnevne emisije „385 Show“ su Nives Čanović i Marko Bratoš.
U večernjoj „Trećoj smjeni“ od 18h do 22h biti će vas Tomislav Cvetković i pjevačica grupe Detour Gina Victoria Damjanović, a subotom i nedjeljom u „Vikend zoni“ tu su Ivana Plechinger i Duje Miliša. Narodni će ove godine proslaviti 20 godina postojanja.
www.vzaktualno.hr