Općina Bednja obavještava studente, korisnike njihove stipendije, da je sukladno Odluci o uvjetima i načinu ostvarivanja prava na dodjelu stipendija i Ugovoru o korištenju stipendije potrebno do 15. listopada 2020. godine dostaviti dokumentaciju.
Dokumentacija obuhvaća potvrdu o upisu u narednu godinu studija, potvrdu fakulteta o broju ostvarenih ECTS bodova, potvrdu Općine Bednja o nepostojanju dugovanja s bilo koje osnove.
Potvrde je nužno dostaviti kako bi studenti ostvarili pravo na isplatu novčane potpore u akademskoj 2020./2021. godini.
Dostava potrebnih potvrda odnosi se na studente korisnike potpisanih Ugovora o korištenju stipendije Općine Bednja. Dostava službene dokumentacije je u skladu s potpisanim Ugovorima i Odlukom o uvjetima i načinu ostvarivanja prava na dodjelu stipendija.
Studenti koji su završili školovanje, obavezni su dostaviti dokumentaciju o završetku studija.
Potvrde se dostavljaju u Jedinstveni upravni odjel Općine Bednja, Trg svete Marije 26, Bednja.
foto: arhiva
vzaktualno.hr