Napokon je poznato tko će graditi Pelješki most. Kako piše Tportal, najveći prometni projekt u Hrvatskoj koji će većim dijelom biti sufinanciran od strane Europske unije odlazi u ruke kineskoj kompaniji China Road and Bridge Corporation, objavljeno je dan prije nego što je istekao rok od 120 dana. Ponuda je ocjenjena prema kriterijima kao ekonomski najpovoljnija, a rok mirovanja iznosi 15 dana, ističu iz Hrvatskih cesta, koji su odluku o odabiru objavili i na svojim službenim internet stranicama i u elektroničkom oglasniku javne nabave.
Inače, za gradnju prve faze Pelješkog mosta Hrvatske su ceste dobile tri ponude : kineskog konzorcija, potom talijanskog Astaldija i turske tvrtke IC Ictas te ponudu njemačkog Strabaga. Od mogućih osam ponuditelja koji su prošli prvu pretkvalifikacijsku fazu, tri su navedena ponuditelja predali svoje ponude za izgradnju prve faze Pelješkog mosta, čija je vrijednost zajedno sa pristupnim cestama procijenjena na 1,8 milijardi kuna. Izgradnja samog mosta, dugog 2,4 kilometra, i visokog 55 metara, trebala bi trajati 36 mjeseci od početka radova s tim da će most imati četiri prometna traka.
Europska unija financira i popratnu infrastrukturu: pristupne ceste, tunele, dodatne mostove i vijadukte kao i obilaznicu kod grada Stona dužine 8 kilometara. Isto tako, poboljšat će se postojeća cesta D414. Svi radovi trebali bi završiti do 2022. godine.
www.vzaktualno.hr/tportal