Direktor Netflixa, jedne od najpopularnijih svjetskih usluga za streaming Reed Hastings nedavno je najavio kako će obična televizija nastaviti odumirati, a svi gledatelji jednog dana na kraju gledati samo streaming, prenosi tportal.
Nakon naglog pada broja korisnika i strepnje oko nastavka trenda, Netflix je uveo nekoliko mjera kojima će usmjeriti više pretplatničkog novca u svoj džep, no čini se da im to nije dosta. Kako je najavio Hastings, Neflix je izvrsno mjesto za gledanje sadržaja jer će ono što gledamo na javnim kanalima i preko pretplata koje potpisujemo s teleoperaterima umrijeti za pet do deset godina.
Razlog ove objave, prenosi tportal, je financijske prirode. Naime, jedan od najvećih konkurenata uslugama za streaming u SAD-u je besplatna televizija, a Netflix je u posljednja tri mjeseca u SAD-u i Kanadi izgubio 1,3 milijuna pretplatnika.
S obzirom da se nalazi pred zidom traži nove načine na koje privući još novca, što reklamama, što dodatnom naplatom dijeljenja lozinki.
Uz trenutan broj pretplatnika i sve usporeniji rast kojem doprinose linearni TV, YouTube, TikTok i na koncu - neposjedovanje TV-a, jedan od načina na koje će Netflix gledati više ljudi je odumiranje konkurencije, piše tportal.
Foto: ilustracija
vzaktualno.hr / tportal