Najnovije istraživanje europske komisije pokazalo je da čak 87 posto građana Hrvatske ne poznaje dobro svoja potrošačka prava. Novi zakon štitit će od lošije kvalitete uvoznih proizvoda.
Na primjer ista čokolada morat će biti jednake kvalitete u Hrvatskoj kao i u drugim zemljama EU-a, piše Dnevnik.hr.
-Takvi proizvodi bit će pod nadzorom i moći će se odrediti sankcije ako se po strogim kriterijima utvrdi da nisu jednake kvalitete – kaže Nina Čulina iz Ministarstva gospodarstva i održivog razvoja.
Sniženja - nova pravila za trgovce
Po novom zakonu trgovci koji objavljuju komentare i recenzije kupaca na proizvode morat će jasno istaknuti jesu li kupci proizvod zaista probali te moraju naznačiti jesu li platili kupcima za ocjenjivanje proizvoda, piše Dnecnik.hr.
Također, trgovci neće smjeti uklanjati negativne ocjene i komentare. Zakon će propisati i novo pravilo za sniženja.
-Trgovci će morati prilikom najave sniženja jasno naznačiti koja je bila cijena proizvoda u razdoblju od 30 dana prije sniženja. Proteklih godina imali smo dosta prigovora potrošača da su se nekoliko dana prije sniženja cijene podizale pa da su se onda zapravo na dan sniženja snižavale te je to na neki način bilo zavaravanje potrošača - dodala je Čulina.
U četverogodišnjem nacionalnom programu piše i da će država osigurati potrošačima brzo rješavanje pritužbi i sporova, a više o ovoj temi pročitajte OVDJE
vzaktualno.hr/dnevnik.hr