Nakon što se OPG Jakopović već plasirao na nizozemsko tržište, svoje ekološke i održive proizvode okupljene pod brendom Kuća magične trave ili „KMT Bio Cosmetics“ u protekle je 3 godine prezentirao i na pet internacionalnih sajmova i to u Sloveniji, Nizozemskoj, Belgiji i Velikoj Britaniji. OPG Jakopović već 15 godina ima vlastitu proizvodnju ekološke kozmetike, a njihova paleta proizvoda za njegu lica, tijela i kose napravljena je od ljekovitog bilja koje sami uzgajaju.
S ciljem dodatnog plasmana proizvoda na strana tržišta i privlačenja novih kupaca, OPG Jakopović je u 2019. godini aplicirao na natječaj Internacionalnizacija poslovanja MSP-a – FAZA 2 iz Operativnog programa „Konkurentnost i Kohezija 2014. - 2020.“ te je ostvario potporu za projekt „Nastup na međunarodnim sajmovima OPG-a Jakopović“ za koji mu je odobrena potpora u iznosu od 125.162,50 HRK uz 85,00% subvencije. U sklopu projekta, varaždinski je OPG sudjelovao na pet internacionalnih sajmova, u Bruxellesu, Londonu, Utrechtu te u Sloveniji. S obzirom kako je OPG sa svojim proizvodima već prisutan na nizozemskom tržištu i to pod brendom „Lovor“ pod istim se imenom predstavio i na tamošnjim sajmovima.
„Napravili smo sve promotivne materijale na stranim jezicima, bannere, predstavili se na sajmovima i na njima prikupili puno novih kontakata potencijalnih kupaca naše kozmetike. S obzirom na pandemiju, provedba projekta se odužila jer se sajmovi nisu održavali gotovo dvije godine. Nakon predstavljanja na posljednjem sajmu u Bruxellesu, koji je održan prošlog vikenda, idemo na follow-up kako bismo vidjeli rezultate. Nadamo se kako ćemo osim webshopa koji funkcionira uhvatiti i neke šanse za širi plasman“ – objasnila je Snježana Jakopović.
Da je kvaliteta njihovih proizvoda prepoznata, potvrđuje i činjenica da je varaždinski OPG dobio dosta upita o njihovom plasmanu na tamošnja tržišta pod drugim brendom što im ne predstavlja problem. Dapače, s obzirom na trud koji su uložili u ovaj projekt, nadaju se da će on na kraju i polučiti rezultate.
Osim na nizozemskom, OPG Jakopović prisutan je i na slovenskom i austrijskom tržištu te surađuje i sa švedskim distributerom, a ovim projektom je naglasak stavljen na Nizozemsku i Sloveniju na čijem se tržištu OPG želi istaknuti.
„Imamo ekskluzivnog distributera za Nizozemsku i on je upravo taj zbog kojeg smo se potrudili ovo sve odraditi, a sada očekujemo od njega daljnje korake i rezultate predstavljanja na sajmovima. Oni će robu plasirati po svim zemljama Beneluxa, a trenutno su u tijeku i pregovori kako bismo vidjeli što i kako dalje“ – rekla je Jakopović.
Kuća magične trave proizvodi šampone, sapune, paste za zube, kreme za lice, tonike, imaju vlastite nasade ljekovitog bilja, vlastitu destileriju i proizvodnju, a ono što ih razlikuje od mnogih drugih je biocertifikat kojeg posjeduju.
„Ljudi danas jako vole zeleni aspekt jer sve više shvaćaju da su neke stvari prepune različitih otrova zbog čega je naše stanovništvo danas alergično na sve i svašta. Naši kupci su ljudi koji prepoznaju proizvode s višom dodanom vrijednošću i organske proizvode“ – zaključila je Jakopović.
Projekt je sufinancirala Europska unija iz Europskog fonda za regionalni razvoj.
Sadržaj publikacije isključiva je odgovornost OPG-a Jakopović.
vzaktualno.hr