Prije bilo kakvog uključivanja u neku nagradnu igru, najprije provjerite vjerodostojnost i organizatora nagradne igre, kao i izvor objave, savjetuje Agencija za zaštitu osobnih podataka
Agencija za zaštitu osobnih podataka upozorava da je na društvenim mrežama ponovno uočena pojava lažnih nagradnih igara, generiranih kroz lažne stranice trgovačkih lanaca i poznatih brendova.
Trenutno je riječ o brendovima Lesnina, Konzum i Lidl, čiji navodni organizatori od gradana ili sudionika traže dostavu fotografija i podataka s osobnih iskaznica, piše tportal.
Obzirom da u konkretnom slučaju postoji opravdana sumnja u počinjenje kaznenih djela iz čl. 146 Kaznenog zakona koji govori o nedozvoljenoj uporabi osobnih podataka, kao i drugih kaznenih djela, za istraživanje slučaja i procesuiranje počinitelja su nadležni Ministarstvo unutarnjih poslova i Državno odvjetništvo.
Stoga iz Agencije upućuju građane da, ukoliko su u kontekstu ovih lažnih nagradnih igara svoje podatke proslijedili nepoznatim osobama, slučaj odmah prijave nadležnoj Policijskoj postaji.
Agencija za zaštitu osobnih podataka još jednom poziva građane na pojačani oprez kada su u pitanju njihovi osobni podaci te da ih ne prosljeđuju nepoznatim, kao i nedovoljno poznatim osobama čiji identitet nije moguće prethodno utvrditi, prenosi tportal.
Građane koji žele sudjelovati u određenim nagradnim igrama, Agencija savjetuje da prije bilo kakvog uključivanja u neku nagradnu igru najprije provjere vjerodostojnost organizatora nagradne igre, kao i izvor objave, bilo da je riječ o internetskim stranicama, društvenim mrežama i slično.
vzaktualno.hr/tportal