Objavljeni su službeni rezultati prodaje novih automobila u Hrvatskoj za lipanj, a pri tome se misli na novoregistrirane nove automobile. Zahvaljujući Promociji Plus, najmeritornijoj tvrtki po pitanju analize prodajnih rezultata automobilskog tržišta kod nas, tportal je doznao da je lipanj donio malo lošije rezultate u odnosu na prošlogodišnji. Novoregistrirano je ukupno 8235 osobnih automobila, što je 351 primjerak manje u odnosu na lanjski lipanj.
U Hrvatskoj je u prvih šest mjeseci registrirano 38.156 novih osobnih vozila, odnosno 73 manje nego u istom razdoblju 2018.. Nakon što smo u svibnju bili jako zadovoljni rezultatima, lipanj je tek nešto sitno podbacio, no vrijedi istaknuti da je ove godine u svibnju bilo čak 914 registracija manje, nego u istom mjesecu lani. Inače, najprodavaniji model u Hrvatskoj sada je ponovno Škoda Octavia koja je na drugo mjesto potisnula Renault Clio.
Volkswagen, Renault i Opel i dalje predvode listu najprodavanijih marki
Vrh ljestvice prodaje novih vozila u prvih šest mjeseci pripao je ponovno Volkswagenu te s 4604 vozila drži 12,07 posto tržišta (manje u odnosu na lanjskih 5414 vozila i tržišni udio od 14,16 posto). I ta marka se jedina može pohvaliti time da je u prvih šest mjeseci 2019. prodala više od 4000 komada automobila. Na drugom mjestu je opet Renault s 3909 vozila ili 10,42 posto tržišta (i oni su prošle godine bili bolji s 4089 vozila i 10,70 posto tržišta). Treće mjesto i dalje drži Opel s 3813 vozila ili 9,99 posto tržišta (prošle godine 3966 vozila i 10,37 posto tržišta). Škoda je i dalje na četvrtom mjestu s 3226 vozila te drži 8,45 posto tržišta, ali je sada Peugeot zauzeo peto mjesto s 2465 vozila ili 6,46 posto tržišta.
Cijeli članak pročitajte ovdje
vzaktualno.hr/tportal