Od 1. siječnja 2018. godine stupa na snagu Pravilnik o izmjenama i dopunama Pravilnika o obrascima i evidencijama putnih isprava hrvatskih državljana te načinu dostave i preuzimanja izrađenih putovnica.
Temeljem navedenog omogućit će se predaja zahtjeva za izdavanje putovnice u redovnom postupku kroz sustav eGrađani onim građanima koji posjeduju elektroničku osobnu iskaznicu s potpisnim certifikatom. To znači oni građani koji posjeduju takvu elektroničku osobnu iskaznicu neće morati osobno dolaziti na šaltere policijskih uprava PU ili PP ili diplomatske misije ili konzularnog ureda Republike Hrvatske, ako borave u inozemstvu.
O detaljima zaprimanja eZahtjeva za izdavanje ePutovnice možete se informirati na stranicama Ministarstva unutarnjih poslova.
Također, odredbama Zakona o izmjenama i dopunama Zakona o sigurnosti prometa na cestama (NN broj 108/2017), propisano je da se obavljanje poslova registracije vozila, koji se sada provode u policijskim upravama, odnosno policijskim postajama, prenosi na stanice za tehnički pregled vozila. Odredbe stupaju na snagu 1. siječnja 2018. godine.
www.vzaktualno.hr