Kao i kod konkurencije, tako ni na KlikPayu nije potrebno unositi IBAN da bi se izvršilo plaćanje s jednog na drugi tekući račun nego samo treba odabrati iz imenika osobu kojoj se želi uplatiti novac
Nakon KEKS Paya Erste banke, IziPaya Telekom bankarstva, Zabinog IziPaya te niza sličnih usluga mobilnih banaka, svoju uslugu jednostavnog slanja novca mobitelom uvela je i Raiffeisen banka. RBA je u nadogradnji svog internetskog bankarstva ponudila tu uslugu pod imenom KlikPay, a navela ju je i kao jednu od svojih mjera za ublažavanje utjecaja pandemije COVID-19, piše Poslovni dnevnik.
Kao i kod konkurencije, tako ni na KlikPayu nije potrebno unositi IBAN da bi se izvršilo plaćanje s jednog na drugi tekući račun nego samo treba odabrati iz imenika osobu kojoj se želi uplatiti novac. Sama aplikacija mobilnog bankarstva pamti IBAN. Podaci o plaćanju, odnosno model i poziv na broj, upisuju se sami, automatski.
Za plaćanja između korisnika RBA to je vrlo jednostavno, jer se sve može obaviti unutar mobilnog bankarstva RBA. U slučaju kad se želi obaviti plaćanje prema nekome tko nije klijent RBA tada se preko SMS-a, Vibera ili WhatsAppa osobi pošalje poruka u kojoj se od nje traži da odobri RBA da upiše njen IBAN u svoju bazu te dopusti da joj se i ubuduće šalje novac na taj način, piše Poslovni.
Plaćanja kroz imenik postala su u Hrvatskoj u posljednjih godinu dana jedna od najbržerastućih usluga. Primjerice, KEKS Pay je u godinu dana stekao više od 100.000 korisnika, a čak 75 posto njegovih korisnika nisu prije koristili niti jednu uslugu Erste banke. KEKS Pay je, naime, razvijen u okviru Erste banke kao interni startup.
vzaktualno.hr/poslovni.hr