Za korisnike koji su to spremni plaćati, Facebook, Instagram i WhatsApp uskoro bi mogli uvesti specijalizirane značajke, piše Engadget, a prenosi tportal.
Meta formira novi dio kompanije pod imenom New Monetization Experiences (nova iskustva za monetizaciju) koji će se usredotočiti na plaćene značajke kompanijinih aplikacija.
Dok Facebook i Instagram već imaju velik broj plaćenih značajki specijaliziranih za kreatore sadržaja (Stars, plaćeni eventovi i razni proizvodi za pretplatu) izgleda da će novi dio kompanije raditi na drugim inicijativama.
Iako se još ne zna koja je vrsta plaćenih značajki u izradi, potpredsjednik Metinog odjela za monetizaciju John Hegeman rekao je Vergeu da će kompanija pažljivo promatrati ostale društvene mreže. Naime, Twitter, Snapchat i Telegram su nedavno ubacili mjesečne pretplate koje platišama daju ekskluzivne značajke, prenosi tportal.
Plaćene bi značajke Meti mogli donijeti novac prijeko potreban za financiranje Zuckerbergovog metaverzuma. Kompanija je u međuvremenu zabilježila pad prihoda koje su uzrokovale nove sigurnosne funkcije iOS-a koje vlasnicima iPhonea daju izbor žele li da ih stranice poput Facebooka prate ili ne.
Nimalo ne čudi što ih je većina odgovorila „ne”.
vzaktualno.hr/tportal.hr