U razdoblju od 26. siječanj do 26. veljače 2018. godine provodi se savjetovanje sa zainteresiranom javnošću povodom donošenja Statuta Grada Varaždina.
Obzirom da se Statut u postojećem obliku primjenjuje od 2009. godine, a krajem 2017. godine donesene su Izmjene i dopune Zakona o lokalnoj i područnoj (regionalnoj), važeći Statut potrebno je uskladiti s novim odredbama Zakona, pojašnjavaju iz Grada Varaždina.
Cilj provođenja savjetovanja sa zainteresiranom javnošću je upoznavanje javnosti s Nacrtom Statuta Grada Varaždina i dobivanje mišljenja, primjedbi i prijedloga te eventualno prihvaćanje zakonitih i stručno utemeljenih prijedloga, primjedbi i mišljenja s obzirom da se Statut Grada Varaždina odnosi na pitanja od interesa za građane.
Materijali i obrasci relevantni za savjetovanje kao i sam Nacrt statuta, nalaze se na web stranicama Grada Varaždina (http://varazdin.hr/savjetovanje-s-javnoscu-2018-godini/) pod točkom 19.
Svoje doprinose javnom savjetovanju moguće je dostaviti isključivo putem priloženog obrasca zaključno do 26. veljače 2018. na adresu: Grad Varaždin, Upravni odjel za poslove gradonačelnika i Gradskog vijeća, Trg kralja Tomislava 1, 42000 Varaždin, s naznakom: Mišljenja, primjedbe i prijedlozi na Statut Grada Varaždina ili na e-mail adresu: zvjezdana.horvat@varazdin.hr, također putem ispunjenog obrasca.
www.vzaktualno.hr