KAKO SE NARUČITI?
1. Putem elektroničke pošte
Za naručivanje u objektima Terme, Konstantinov dom, Lovrina kupelj molimo koristite jednu od navedenih adresa: narucivanje.bolnica@sbvzt.hr ili terme@sbvzt.hr
Za naručivanje u objektu Minerva molimo koristite jednu od navedenih adresa : prodaja.minerva@sbvzt.hr ili prodaja3.minerva@sbvzt.hr
2. Putem telefax-a
Broj telefax-a za naručivanje u objektima Terme, Konstantinov dom, Lovrina kupelj: 042 630 827
Broj telefax-a za naručivanje u objektu Minerva: 042 630 826
3. Osobnim dolaskom
Pacijent može doći osobno i predati dokumentaciju odgovornoj osobi.
4. Poštom
Dokumentaciju možete poslati na adresu:
Specijalna bolnica za medicinsku rehabilitaciju Varaždinske Toplice
JEDINICA ZA CENTRALNO NARUČIVANJE PACIJENATA
Trg svetog Martina 1
42223 Varaždinske Toplice
Molimo da šaljete isključivo fotokopije dokumenata.
POTREBNA DOKUMENTACIJA
Za naručivanje na stacionarnu rehabilitaciju poslati čitku i vidljivu sljedeću dokumentaciju:
Odobrenje liječničkog povjerenstva (obje stranice);
Dokumentaciju o zadnjem specijalističkom pregledu i prethodnoj hospitalizaciji;
Pacijenti s amputacijama – za početnu rehabilitaciju nalaz pregleda interniste, potrebno je imati uredno saniranu postoperativnu ranu, pacijent treba biti naučen hodati uz pomagalo;
Psihijatrijski pacijenti – nalaz pregleda psihijatra;
Kardiološki pacijenti – nalaz pregleda kardiologa;
Premještaji iz drugih bolničkih ustanova – epikrize.
Ukoliko je adresa na odobrenju LP-a različita od adrese stanovanja molimo navesti točne podatke. Molimo navesti kontakt telefon.
U slučaju primitka nečitke i nepotpune dokumentacije narudžbu ne možemo unijeti na listu čekanja. Obavijest o dodijeljenom terminu liječenja šaljemo pismenim putem na kućnu adresu ili e-mail adresu.
Za naručivanje na ambulantno liječenje uz smještaj u našim objektima pacijent mora imati izdanu elektroničku uputnicu D1. Molimo poslati osobne podatke, kontakt telefon i matični broj osigurane osobe.
PRIJEM PACIJENATA
Prijem pacijenata je isključivo planirani.
Potrebno je osigurati vlastite zaštitne maske za lice i pridržavati se propisanih epidemioloških mjera.
Prilikom dolaska na liječenje sa sobom treba ponijeti:
važeće (originalno) odobrenje liječničkog povjerenstva ako je narudžba za stacionarnu rehabilitaciju;
liječnik obiteljske medicine treba izdati elektroničku uputnicu B1 za stacionarnu rehabilitaciju, a D1 za ambulantno liječenje;
važeće iskaznice osnovnog i dopunskog zdravstvenog osiguranja;
osobnu iskaznicu;
kompletnu medicinsku dokumentaciju;
lijekove i popis istih;
predmete za osobnu higijenu;
vlastite zaštitne maske za lice u dovoljnoj količini (moguće ih je kupiti u sklopu bolnice).
Prijem nije moguć u slučaju da pacijent ima nezacijeljenje rane, dekubitus i/ili bilo kakve infekcije. Pacijenti na hemodijalizi trebaju u općoj bolnici sami dogovoriti termine hemodijalize.
OSNOVNO ZDRAVSTVENO OSIGURANJE I DOPUNSKO ZDRAVSTVENO OSIGURANJE
Prilikom dolaska na korištenje usluga bolnice pacijent je dužan imati važeće osnovno zdravstveno osiguranje, osim kada je dogovoreno osobno plaćanje usluge.
Participaciju ne plaćaju korisnici dopunskog zdravstvenog osiguranja sljedećih osiguravatelja:
HZZO-a
Croatia osiguranja
Allianz osiguranja
Generali osiguranja
Merkur osiguranja
Triglav osiguranja
UNIQUA osiguranja
Wiener osiguranja.
U trenutku prijema polica dopunskog zdravstvenog osiguranja treba biti važeća. Ukoliko ista postane aktivna tijekom liječenja, plaća se participacija za koju se povrat troškova može tražiti kod osiguravatelja (osim polica dopunskog osiguranja HZZO-a koje postaju važeće s danom aktivacije).
Ukoliko se ne posjeduje dopunsko zdravstveno osiguranje plaća se participacija.
vžaktualno.hr