Cijene su niže i do 60 posto, a internetska je prodaja uz bok trgovačkim centrima
Peglaju se kartice, troši gotovina – počela su sniženja. Kupuje se sve, od mobitela do nakita. No posljednji podaci pokazuju da više od 60 posto građana Europske unije kupuje putem interneta, piše Dnevnik.hr.
Ako kupac utvrdi da ga trgovac vara tako da je neposredno prije sniženja stavio više cijene, mogu sve prijaviti inspekciji, kažu u Udruzi potrošača.
-Kao potrošač imate jednaka prava kao da kupujete izvan sniženja. Ukoliko se dogodi nekakav problem s kaputom haljinom ili tehničkim uređajem, vi ste to dužni prijaviti trgovcu i imate odgovornost trgovca dvije godine otkad ste kupili proizvod – objašnjava Dijana Kladar iz Udruge za zaštitu potrošača.
Vlado Biljarski iz splitske udruge Potrošač kupcima poručuje da uvijek čuvaju račune i paze na uvjete poslovanja trgovaca.
-To je naročito važno jer u ovakvim situacijama potrošači vrlo često trebaju zamjenu, povrat novca ili reklamaciju proizvoda - kaže Biljarski o dodaje da kada je riječ o odgovornosti trgovaca, obvezno je istaknuti redovnu cijenu, ali i onu na sniženju.
-Sniženja mogu trajati najdulje 60 dana, i iako trgovci mogu i nakon isteka tog roka nastaviti prodavati robu po sniženoj cijeni, ali ju ne smiju oglašavati kao sezonsko sniženje - poručuje Biljarski.
One koji kupuju putem interneta Biljarski upozorava da kupuju samo od provjerenih trgovaca te jesu li transparentni podaci o trgovini, prenosi Dnevnik.hr.
Ipak, u vrijeme sniženja ima i onih skeptičnih.
-Potroši na spizu, a na sniženje ništa. To vam je ništa, potrošačka groznica. Nema od toga ništa, ljudi moji. Mi smo postali kao Ameri, potrošiš kartice i gotovo onda, ljudi gladni, nemaju za struju. Ma, ludosti - kaže Splićanin Darko Dilber.
Neki pak kažu da šoping nije nigdje kao što je ovdje. Jedna je žena tako došla iz Švicarske jer, kaže, u Švicarskoj ponuda nije kao u Hrvatskoj.
vzaktualno.hr/dnevnik.hr