Novim stanarima u Ulici grada Koblenza u petak su gradonačelnik Ivan Čehok i predsjednik Gradskog vijeća Damir Habijan, u nazočnosti saborskog zastupnika Anđelka Stričaka, uručili ključeve novih osamnaest POS-stanova.
Gradonačelnik Čehok naglasio je da je društveno poticana stanogradnja još uvijek najbolji i najjeftiniji način kupnje stana jer u njemu sudjeluju država, financijske ustanove i lokalna samouprava.
– Varaždin je nekad bio predvodnik u POS izgradnji, no ovdje se 2013. prekinulo s radovima što se nije trebalo dogoditi, a mi smo ih sada nastavili i drago mi je da će danas ljudi ovdje moći preuzeti svoje stanove po puno boljim uvjetima nego što su tržišni. Grad Varaždin misli nastaviti s POS izgradnjom, već se priprema novo gradilište i ovdje će biti jedno malo POS naselje. Dakle, nastaviti će se POS izgradnja, ali i izgradnja novog dijela grada i probijanje prometnice na istočnu obilaznicu. S ovime bismo ljudima omogućili da imaju još jedan izlaz prema obilaznici, da ne moraju ići preko kućanske rampe. Dogovaramo da se ovdje postavi i jedno dječje igralište jer se u naselju nalazi mnogo mladih obitelji s malom djecom – rekao je Čehok uoči predaje ključeva.
U zgradi je 28 stanova i desetak garaža te jedan poslovni prostor. Stanovi su od 57 do 93 kvadratna metra, a cijena im je oko 1160 eura po kvadratu po POS-uvjetima.
Gradonačelnik je najavio aktivnosti na rješavanju problema kućanske rampe.
– Za kućansku rampu čekamo ovih dana lokacijsku dozvolu, a nakon toga idemo na glavni projekt i čekamo europske fondove. Rješenje je poznato, riječ je o nekakvoj vrsti podzemnog kružnog toka. Riječ je o jednom projektu koji se danas izvodi i u europskim zemljama, podzemni kružni tokovi. Nadamo se da će lokacijska dozvola biti izdana uskoro i onda čekamo mogućnost da to financiramo iz europskih fondova, baš kao što je i Zagreb napravio svoj rotor. Nadam se da bi se to moglo ostvariti u sljedećih 5 godina. Građani su očekivali da će se to ostvariti prije, no to je projekt koji se mora vrlo pomno planirati i moraju se dobiti sve suglasnosti svih institucija, poglavito Hrvatskih željeznica jer se potkopava pruga i zato to nije nešto što se može napraviti u godinu dana. Naša prednost trenutno, u odnosu na 30 godina prije, je da mi sad konačno imamo projekt, do sada se o tome govorilo bez projekta. Sada je projekt pred lokacijskom i nadamo se da ćemo sljedećih godinu dana imati glavne projekte, građevinsku dozvolu i krećemo – najavio je Čehok.
n.kalajdžija / vzaktualno.hr