Hrvatska visoka učilišta moraju se znatno više pozabaviti kvalitetom obrazovanja, a ne njegovim formom što je do sada prevladavalo, zajednički je stav sudionika okruglog stola o Bolonjskom procesu koji je održan u utorak u Ministarstvu znanosti i obrazovanja u Zagrebu- donosi Jutarnji.hr.
Ministrica Blaženka Divjak kazala je da Hrvatska ima važne obaveze prema Bolonjskom procesu koje su rezultat nedavne ministarske konferencije, ali i da hrvatska visoka učilišta, na kojima često vladaju partikularni interesi kada se govori o Bolonjskom procesu, imaju obavezu prema suštini toga procesa.
U nekim smo se slučajevima u izvješću toj konferenciji i precijenili, kazala je Blaženka Divjak.
Autonomija sveučilišta, kaže Divjak, ne znači da radi tko što hoće, a da se njih pritom ne smije pitati ni što rade, već 'autonomija sveučilišta znači prepoznati ono što znamo i što ne', dodala je Divjak.
Osvrnula se i na rezultate izvješća koje je pokazalo da u Hrvatskoj samo 46 posto studenata misli da ih studij priprema za nacionalno tržište rada, dok ih 26 posto smatra da ih studij priprema i za međunarodno tržište. Divjak je istaknula da samo jedna trećina studenata smatra da ih profesori inspiriraju, te je dodala da je arogancija sveučilišnih profesora u poučavanju neutemeljena.
www.vzaktualno.hr/Jutarnji.hr