Uskoro stupaju na snagu nova Appleova pravila koja bi trebala povećati privatnost korisnika iPhonea i iPada, no u Facebooku tvrde kako će Apple s njima promijeniti internet - na lošije.
Apple priprema velike promjene s kojima u prvi plan želi staviti privatnost korisnika, piše portal Zimo.
Svima nam je jasno da nas oglašivači i društvene mreže prate na svakom kutku interneta i znaju sve što radimo, što nas zanima, što čitamo itd., ali takvoj praksi, barem kada je u pitanju surfanje mrežom na Appleovim uređajima, uskoro bi mogao doći kraj.
Te su promjene već trebale stupiti na snagu, ali su odgođene do sljedeće godine. Njihovim uvođenjem developeri će od svih korisnika Appleovih mobilnih uređaja (koji imaju instaliranu posljednju verziju iOS-a) morati zatražiti dozvolu za prikupljanje njihovih podataka i praćenje aktivnosti unutar mobilnih aplikacija i web-stranica kojima surfaju na iPhoneu i iPadu.
Ta dozvola neće biti zakopana negdje u sustavu, već će se korisnicima pojaviti na glavnom ekranu i oni će jednostavno moći odlučiti žele li ili ne žele da ih se prati. Naravno, nije teško zaključiti kako će mnogi korisnici pokazati palac dolje praćenju, što znači da oglašivači više neće imati pristup njihovim online aktivnostima i neće im moći prikazivati ciljane oglase, piše Zimo.
Nemogućnost prikaza takvih oglasa utjecat će na brojne manje i srednje kompanije i oglašivače, a jedan od velikih gubitnika bit će i Facebook. Prema njima, Apple će promijeniti način na koji koristimo internet - i to će ga promijeniti na lošije jer zbog novih pravila poduzetnici, oglašivači, blogovi, online trgovine itd. više neće moći ciljano plasirati svoj sadržaj i oglase.
Rezultat toga bit će, smatraju u Facebooku, kraj besplatnog interneta financiranog reklamiranjem na koji smo navikli te takvim manjim kompanijama više neće ništa preostati, nego početi naplaćivati sadržaj.
OVDJE pročitajte cijeli članak.
vzaktualno.hr/zimo.hr