Nakon što su prije godinu dana osvojili Hrvatsku svojim simpatičnim karakterima i neodoljivom pjesmicom, novi likovi Zdravoljubaca vraćaju se u Konzum i nastavljaju misiju osvješćivanja djece i mladih, ali i odraslih, o važnosti redovite konzumacije voća i povrća.
Limun Šimun, Bundeva Blaženka, Šljiva Štefica, Karfiol Karlo, Lubenica Luce, Ananas Ante i Celer Cvjetko dolaze uz pjesmu s naglascima karakterističnima za različite krajeve Hrvatske, noseći sa sobom vrijedne vitamine, minerale, vlakna i druge sastojke važne za zdravlje i svakodnevne funkcije organizma.
Novi nastavak najpopularnijeg Konzumovog programa vjernosti u povijesti počinje u četvrtak, 22. kolovoza, i traje sve do 30. listopada, a u tom će razdoblju kupci u svim Konzumovim prodavaonicama za svakih potrošenih 50 kuna dobiti po jednu naljepnicu. Potom će kupci do 10. studenog, uz 20 sakupljenih naljepnica, omiljenu plišanu igračku moći kupiti po cijeni od 50 kuna, a uz 40 sakupljenih naljepnica po cijeni od samo 10 kuna. Svaki će tjedan kupnja jedne vrste voća i povrća, ali i drugih proizvoda iz Konzumovog asortimana, donositi dodatne naljepnice.
Velika novost druge sezone Zdravoljubaca je i mogućnost zasebnog digitalnog sakupljanja naljepnica putem aplikacije za pametne telefone. Svi koji do 21. kolovoza preuzmu aplikaciju Zdravoljupci dobivaju i 5 besplatnih naljepnica.
Tijekom i neposredno nakon kampanje Konzum je zabilježio porast prodaje posebno označenog voća i povrća za 10 do 15 posto, a tjedna potrošnja kupaca Zdravoljubaca rasla je i za 40 posto. Više od 300.000 Konzumovih kupaca kupilo je više od 570.000 Zdravoljubaca i preko 42.000 slikovnica, a u prosjeku su kupovali dva Zdravoljupca, pri čemu su najpopularniji bili Banana Bela, Jagoda Jana i Brokula Branko.
Izvrsni rezultati kampanje omogućili su Konzumu i donaciju Općoj županijskoj bolnici Vukovar i bolnici hrvatskih veterana u obliku uređaja za videonistagmografiju vrijednog 230.945 kuna.
vzaktualno.hr