Krapinsko-zagorska županija i ove je godine učvrstila status lidera kontinentalnog turizma, ostvarivši najbolje rezultate u svojoj povijesti. Broj stranih turista premašio je broj domaćih, čime se potvrdila kao atraktivna destinacija za međunarodne i susjedne goste.
Direktorica Turističke zajednice Krapinsko-zagorske županije, Sanja Škrinjar detaljno je predstavila impresivne brojke i rezultate za 2024. godinu na konferenciji za medije.
Prema podacima, udio stranih turista u ukupnim dolascima iznosi 51,23 %, dok je kod noćenja taj broj 52,47 %.
Porast dolazaka iznosi impresivnih 182,18 %, a noćenja 166 %. Takvi rezultati znatno nadmašuju nacionalni prosjek, što je dodatni dokaz kvalitete turističke ponude ako se usporede podaci od 2013 do sad.
Hoteli i dalje nose najveći dio turističkog prometa s 68,40 % ukupnih noćenja (253.719 noćenja), dok kampovi bilježe rast s 27.738 noćenja. Poseban porast vidljiv je u segmentu kuća za odmor i apartmana, zahvaljujući projektima poput „True Zagorje Home“.
-Trenutno je u ovaj projekt uključeno 33 kuće, a profesionalne fotografije, ažurirani katalozi i ciljane kampanje doprinose njihovoj vidljivosti i atraktivnosti - naglasila je Škrinjar.
Zagorje se sve više pozicionira kao destinacija za aktivni odmor. Projekt „Zagorje Outdoor“ obuhvatio je postavljanje i označavanje biciklističkih ruta diljem županije, a manifestacije poput GrandFondo Roonda u Stubičkim Toplicama dodatno privlače ljubitelje sporta i prirode.
-Ove godine, uključili smo se u aktivnosti Triathlon Cluba Rudolf Perešin, čime dodatno proširuje ponudu za sportske entuzijaste – istaknula je direktorica.
Gastro scena Zagorja ostaje neodoljiva.
-Program „Okusi Hrvatske tradicije“ uključuje 15 restorana, dok su se u Danima okusa Hrvatske tradicije uključila 11 objekata. Ove aktivnosti rezultirale su povećanim interesom i potvrdom o financijskoj potpori za buduće kampanje- objasnila je Škrinjar.
Kulturna ponuda također igra značajnu ulogu – Svetište Majke Božje Bistričke privuklo je 770 tisuća hodočasnika, što je porast od 3,55% u odnosu na 2023. godinu.
-Osim toga, turistički promo film županije osvojio je čak 10 nagrada na domaćim i međunarodnim festivalima, dodatno promičući Zagorje kao atraktivnu destinaciju- dodala je direktorica turističke zajednice.
Županija trenutno radi na izradi plana upravljanja destinacijom, što će biti temelj za daljnji razvoj turizma.
Direktorica Turističke zajednice Krapinsko-zagorske županije, Sanja Škrinjar, ističe kako je ključ uspjeha uključivanje svih dionika u planiranje i provođenje aktivnosti.
-Ovakvi rezultati nisu slučajni. Suradnja, kvalitetna ponuda i jasna strategija čine razliku. Naša vizija je još bolja i održivija turistička budućnost -zaključila je Škrinjar.
e.rukav/vzaktualno.hr