Podravka je protekle godine ostvarila 4,23 milijarde kuna prihoda od prodaje što je rast od tri posto te čak 206 milijuna kuna neto dobiti što je za tisuću posto više nego godinu ranije, objavila je Podravka na svojim stranicama, a prenosi Jutarnji list.
Segment prehrane pritom je donio profit od 145 milijuna kuna, a farmacije 61 milijun kuna.
Najveći rast prodaje od gotovo devet posto zabilježio je program dječje hrane, a u Podravki tumače kako je to ponajviše potaknuto snažnijim promotivnim aktivnostima na kategorijama Kremni namazi, Dječja hrana i Snack na tržištu Hrvatske. Kako kažu, kategorija Kremni namazi, osim navedenog, bilježi rast prihoda kao rezultat izvrsno prihvaćenih novih proizvoda na brandu Lino Lada.
Zasluge za takav rast vrlo vjerojatno ima i zaštitno lice Lino lade – nogometni izbornik Zlatko Dalić koji je odmah nakon velikog uspjeha reprezentacije u Rusiji angažiran u marketinšku kampanju nove Lino lade s lješnjakom. Kako se neslužbeno šuška u vrhu koprivničke tvrtke, prošle godine je Lino lada prvi put pretekla Nutellu po prodaji na hrvatskom tržištu, što je izniman uspjeh tog branda.
www.vzaktualno.hr