Zbog pogoršane epidemiološke situacije uzrokovane virusom COVID-19, gradska uprava Ivanec svim građanima i korisnicima usluga upućuje sljedeću obavijest i zamolbu:
Pozivaju se građani da svoje upite, primjedbe, prijedloge i dokumentaciju dostavljaju putem telefona, pošte, elektroničke pošte ili da ih ubace u sandučić na ulazu u Gradsku vijećnicu.
Ukoliko je riječ o poslovima koji su neophodni ili hitni te zahtijevaju razgovor s nadležnim pročelnikom ili službenikom pa je dolazak u upravu neophodan, mole se građani da poštuju sljedeća pravila:
-da u prostor Gradske vijećnice ulazi po jedna osoba
-da na ulazu upotrebljavaju dezinfekcijska sredstva
-da u vezi razloga dolaska obavezno obavijeste službenicu na prijemnom šalteru i zatraže potrebne upute
Sva pitanja vezana uz promjene obveznika komunalne naknade mogu se uputiti telefonski, a dokumentaciju dostaviti putem elektroničke pošte, pošte ili ostaviti u sandučiću.
Svi obrasci i zahtjevi mogu se preuzeti na službenim stranicama Grada Ivanca, na linku: http://www.ivanec.hr/72-zahtjevi-i-obrasci.
Brojevi i mail-adrese također se nalaze na službenim stranicama Grada, na linku: http://www.ivanec.hr/47-gradski-adresar, a navodimo ih i ovdje.
Iz Grada Ivanca apeliraju na građane da se striktno pridržavaju općih preporuka Hrvatskog zavoda za javno zdravstvo i Stožera civilne zaštite, a pogotovo uputa vezanih na rješenja o samoizolaciji, da budu odgovorni te da opasnosti od zaraze ne izlažu sebe ni druge.
vzaktualno.hr