Konzumov program vjernosti, u čijem je središtu bila vesela družina plišanih igračaka u obliku voća i povrća pod nazivom Zdravoljupci, u nešto manje od tri mjeseca trajanja ostvario je zapažene rezultate, piše u priopćenju Konzuma, koje prenosi Novac.hr.
„Spot u kojem Brokula Branko, Češnjak Luka, Patlidžan Patrik, Mrkva Mirko, Banana Bela, Jagoda Jana i Kruška Klara pjevaju svoju pjesmu i tako promiču važnost i blagodati redovite konzumacije voća i povrća do danas je zabilježio više od 3,5 milijuna pregleda i preko 14.000 lajkova na Youtubeu. Zdravoljupci su tijekom trajanja kampanje bili i najpretraživaniji pojam na Youtubeu, a osvojili su i druge društvene mreže. Tako je na Instagramu objavljeno više od 1.500 objava s oznakama #zdravoljupci i # s imenima plišanaca, dok su na Facebooku objave o Zdravoljupcima potaknule 60 posto više komentara u odnosu na redovne Konzumove objave te izazvale više od 50.000 reakcija“, piše u priopćenju.
Više od 300.000 Konzumovih kupaca kupilo je više od 570.000 Zdravoljubaca i preko 42.000 slikovnica, a u prosjeku su kupovali dva Zdravoljupca, pri čemu su najpopularniji bili Banana Bela, Jagoda Jana i Brokula Branko. Tjedna potrošnja kupaca Zdravoljubaca u Konzumu rasla je za 40 posto, a porasla je i prodaja posebno označenog voća i povrća, uz čiju se kupnju dobivala dodatna naljepnica za kupnju Zdravoljubaca po akcijskoj cijeni, za 10 do 15 posto u odnosu na planiranu prodaju.
Iz Konzuma dodaju da su izvrsni rezultati kampanje omogućili donaciju Općoj županijskoj bolnici Vukovar i bolnici hrvatskih veterana u obliku uređaja za videonistagmografiju vrijednog 230.945 kuna.
www.vzaktualno.hr / novac.hr