Nogomet se često nativa "jednom od najvažnijih sporednih stvari na svijetu". Budući da se ove godine u Rusiji tijekom lipnja i srpnja održava Svjetsko nogometno prvenstvo, tvrtka Dekra pokrenula je istraživanje čiji je cilj bio istražiti navike i ponašanja osoba koje prate nogomet i nogometne utakmice te utvrditi njihova razmišljanja o uspjehu Hrvatske momčadi na nadolazećem svjetskom prvenstvu.
Više od 50 posto ispitanika posjećuje nogometne utakmice, no manji broj njih je bio i na dosadašnjim svjetskim/europskim nogometnim prvenstvima. Jedan od potencijalnih razloga može biti veliki trošak.
Nadalje, više od 40 posto ispitanika smatra kako će se Hrvatska plasirati u osminu finala na prvenstvu u Rusiji, dok ih više od 30 posto smatra da će uspjeti doći i do četvrtine finala. Najveći favorit na ovogodišnjem natjecanju po mišljenju ispitanika je Njemačka. U grupnom dijelu prvenstva najbolji rezultat Hrvatske predviđaju u utakmici s Nigerijom, a najlošiji s Argentinom za koju 11 posto ispitanika misli da bi čak mogla osvojiti prvenstvo.
Kao što je i uvriježeno mišljenje, najveći broj muških ispitanika prati utakmice više od 3 sata za vrijeme prvenstva, dok žene prate samo one dane kad igra Hrvatska reprezentacija. Iako veliki broj kafića organizira gledanje utakmica na velikim platnima ili plazma tv-ima, preko 70 posto ispitanika preferira gledati nogometne utakmice kod kuće.
Više od 80 posto muških ispitanika i 90 posto ženskih nikada nije lagalo šefu kako bi izbjegli posao i bili u mogućnosti pogledati utakmicu. Taj postotak je mnogo manji kada je riječ o izbjegavanju obiteljskih događanja. Njih nije pokušalo izbjeći 64 posto muškaraca i 83 posto žena, kako bi pratili nogometni dvoboj.
Budući da se klađenje često povezuje s nogometom, napravljeno je i takvo istraživanje. Podaci su pokazali kako se više od 44 posto muškaraca i 16 posto žena kladilo na nogometne utakmice. Od toga je više od 76 posto muškaraca i 45 posto žena osvojilo više puta manje dobitke što ukazuje da prilikom klađenja ne preferiraju riskirati već igraju na "sigurnije" parove.
U posljednjem dijelu ispitnika ispitivali su se prioriteti navijača. Ispitanici su odgovorili su kako bi radije izabrali vođenje ljubavi sa svojim/om partnerom/icom naspram gledanja finala svjetskog nogometnog prvenstva. Razlog tome može biti i što svega 3 posto ispitanika smatra da Hrvatska ima šanse pobijediti na svjetskom nogometnom prvenstvu u Rusiji. Ispitanici bi također radije izabrali izlazak s njima najseksipilnijom ženom/muškarcem na svijetu u odnosu na igranje na svjetskom nogometnom prvenstvu te dobitak na lotu naspram sudjelovanja Hrvatske u finalu svjetskog/europskog nogometnom prvenstva.
www.vzaktualno.hr/dekra marketing