Riječ je o novom alkoholnom piću koje je u kratkom roku postalo brzorastući hit u SAD-u i diljem svijeta.
Molson Coors Beverage Company uskoro postaje prva kompanija koja će lansirati novo alkoholno piće – hard seltzer, diljem tržišta Srednje i Istočne Europe učvršćujući time svoju lidersku poziciju na tržištu, piše Poslovni.hr.
U Hrvatskoj će hard seltzer obogatiti portfelj proizvoda Zagrebačke pivovare. Ovaj potez podrazumijeva širenje jedne od najvećih pivarskih kompanija na svijetu u kategoriju drugih alkoholnih pića u Srednjoj i Istočnoj Europi. Riječ je o novom alkoholnom piću koje je u kratkom roku postalo brzorastući hit u SAD-u i diljem svijeta.
Hard seltzeri se sastoje od gazirane vode s okusom i alkoholom, čiji je udio između 4 i 6 posto. Također, hard seltzeri su najčešće bez glutena i veganski, a zbog osvježavajućeg okusa i ovih karakteristika postali su jedno od omiljenih alkoholnih pića diljem svijeta, piše Poslovni.
Hard seltzeri na tržištu SAD-a pokazuju kontinuirani troznamenkasti rast, dok su se u Europi tek počeli pojavljivati prvi brendovi. Zemlje Srednje i Istočne Europe sve brže prihvaćaju globalne potrošačke trendove, zbog čega će se nova kategorija osvježavajućeg, drugačijeg alkoholnog pića svidjeti potrošačima i u ovom dijelu svijeta, nakon snažne ekspanzije na brojnim drugim područjima.
Ovdje možete pročitati cijeli članak.
foto: arhiva (pixabay)
vzaktualno.hr/poslovni.hr