Poslovni dnevnik četvrtu sezonu zaredom nastavlja s besplatnim i korisnim programima za poduzetnike, obrtnike, vlasnike OPG-ova i sve one koji kontinuirano usavršavanje poslovnih znanja i vještina smatraju ključnim za daljnji (poslovni) napredak. Upravo malo i srednje poduzetništvo posljednjih godina pridonosi s više od 50% u kreiranju bruto domaćeg proizvoda, a važnost tog segmenta gospodarstva prepoznao je Poslovni dnevnik. U suradnji s gradovima i županijama diljem Hrvatske želi se, preko besplatnih edukacija i radionica, potaknuti poduzetnike na kreativno razmišljanje i time povećati njihovu konkurentnost na tržištu.
Nova prilika za stjecanje novih poslovnih znanja i inovacija otvara se za sve poduzetnike iz grada Koprivnice i okolice 8. studenog 2017. godine kada će se održati „Poslovni uzlet grada Koprivnice“ u Gradskoj vijećnici, Zrinski trg 1. Manifestaciju će otvoriti Mislav Šimatović, zamjenik glavnog urednika Večernjeg lista, te Mišel Jakšić, gradonačelnik Koprivnice. Nakon otvorenja i pozdravnih govora slijedi jednosatna panel diskusija koja će se dotaknuti razvoja poduzetništva u Koprivnici i u kojoj će sudjelovati lokalni stručnjaci, poduzetnici i predstavnici vlasti, a prije nastavka programa uslijedit će zakuska za sve sudionike pod pokroviteljstvom Podravke.
U drugom dijelu programa najprije će Krešimir Jusup iz HT-a održati edukaciju Cloud usluge – ured u oblaku o tome kako uspješno poslovati i kad niste u uredu, a potom slijedi dvosatna radionica Brendiranje proizvoda. Radionicu će održati Karlo Stojčević iz tvrtke RedPoint koja se specijalizirala u transformaciji tržišnih marki u prikladne medijske prostore, ali isto tako i u pretvaranju medijskih niša u punokrvne i relevantne tržišne marke. Putem interaktivne radionice polaznici će imati priliku naučiti što je branding, primjeri i vježbe brendiranja proizvoda, kako utjecati na kupce i čitati signale s tržišta itd.
www.vzaktualno.hr