U fokusu javnosti već je dulje vrijeme problem parkiranja u Varaždinu, odnosno proširenje naplate parkiranja u pojedinim dijelovima grada, a o toj se temi oglasio i gradski vijećnik Neven Bosilj (SDP), istranački kandidat za gradonačelnika na predstojećim lokalnim izborima.
U priopćenju varaždinske Gradske organizacije SDP-a koje potpisuje Bosilj navodi se:
„Kao što je 2005. namjerno stvorio problem i počeo balirati otpad kako bi nakon toga ponudio „spasonosno“ rješenje (MBO) gradonačelnik Ivan Čehok je sličan recept pogodovanja privatnom partneru napravio i u slučaju parkiranja u gradu.
U lipnju prošle godine on i njegovi partneri iz HDZ-a digli su ruke za promjenu Odluke o parkiranju s kojom su „odlučili riješiti problem onih koji dolaze raditi u grad“ na način da su proširili naplatu parkiranja na šire područje grada pritom ukinuvši sve tri zone vrijeme pritom produživši vrijeme naplate od 8 ujutro do 20 sati po istoj cijeni od 5 kn/satu. Naravno, kada na taj način stvorite problem onda je lakše ponuditi „rješenje“. U ovom slučaju „rješenje“ je izgradnja novih parkirnih mjesta unutar stambenih blokova kao npr. u Trakošćanskoj na štetu zelenih površina i dječjih igrališta uz, kako prigodno, „povlaštene cijene“ za stanare. Nešto što je stanarima do sada bilo besplatno, sada će plaćati danas 10, sutra možda 50 kuna mjesečno dok parkirna mjesta u blizini s novo uvedenom naplatom kod Elektre i u ulici Braće Radića većim dijelom dana zjape prazna. Već smo vidjeli neuspjeli pokušaj rješavanja problema u stambenom bloku Krležine i Vukovićeve gdje su stanari ogorčeni novom regulacijom prometa i rješenjem parkiranja. Još jedan takav primjer je i proširenje pješačke zone u dijelu Šenoine ulice u centru uz ukidanje 30-tak parkirnih mjesta u blizini Varaždinskog placa bez prave vizije što se time želi postići.
Ovakvo selektivno i instant rješavanje problema prometa u mirovanju umjesto cjelovite analize i izrade prometne strategije koja bi ponudila kvalitetna rješenja, ogledalo su rada ove gradske vlasti kroz cijeli mandat. Iza svih odluka u protekle 4 godine stoje osobni interesi gradonačelnika Čehoka i njegovih javnih i skrivenih partnera i to će se promijeniti čim preuzmem odgovornost za vođenje grada. Odmah ćemo promijeniti Odluku o parkiranju kako bi se ponovo uvele zone i ukinula naplata (u potpunosti ili nakon 15 sati) na lokacijama kao što su gore navedeno parkiralište kod Elektre i ulica Braće Radića. Svjesni smo problema koje uzrokuje sve veći broj automobila, ali rješenja ne mogu i ne smiju ići na račun lošije kvalitete života naših sugrađana. Naš cilj je zeleno održivi grad uz cjelovita rješenja kako prometa, tako i drugih neriješenih problema i to ćemo uskoro predstaviti našim sugrađanima kroz naš program.”
Iz Grada Varaždina stigao odgovor
Na priopćenje SDP-a reagirali su iz Grada Varaždina, a i priopćenje koje potpisuje zamjenik gradonačelnika Zlatan Avar prenosimo u cijelosti:
„Nakon medijskih objava u kojima se govori o parkiranjima, na zamolbu novinara šaljemo odgovor Grada Varaždina te vas upućujemo da radi točnog informiranja građana objavite slijedeće informacije:
SDP je uveo naplatu bolesnima, a mi smo uredili 12 parkirališta u 3 godine!
Kao i uvijek do sada Bosilj i SDP su prelijeni i prešlampavi da bi uopće pročitali odluke što ih je upravo SDP donosio. Podsjetit ćemo građane:
-Odluku o broju parkirnih mjesta donio je SDP 2016. godine, ova administracija je morala po njoj raditi jer se odluke moraju provoditi kako je zapisano u registru koncesija;
-Upravo su SDP i bivša vlast uvele naplatu parkiranja na najosjetljivijem mjestu, u krugu i oko kruga bolnice, ulice Meštrovićeva i Galinčeva te tako onemogućili bolesnim građanima da se mogu parkirati besplatno;
-Upravo je naša administracija UKINULA naplatu u Jurkovićevoj ulici, dakle od staroga ulaza u Bolnicu gdje se tijekom jutra parkira najviše naših građana koji odlaze u Bolnicu te smo omogućili građanima da barem na jednom mjestu mogu besplatno ostaviti auto i otići u Bolnicu;
-Mi smo izmijenili ono što je najnepovoljnije za građane – uveli smo 10 minuta na početku parkiranja i 10 minuta nakon isteka parkirne karte kao besplatne, što znači da svi oni građani koji automobil koriste kako bi obavili trgovinu ili dostavu ili pak neku drugu aktivnost mogu mirno u tih 10 minuta prije i poslije kupnje obaviti svoje poslove bez naplate;
-Za razliku od SDP-a koji stanarima u velikim stambenim blokovima, gdje danas mnogi stanari imaju i po nekoliko automobila, nije uredio nijedno parkirno mjesto jer šest godina nisu radili ništa, ova administracija je uredila 12 parkirališta:
Zrinskih i Frankopana 4, 19
Pavleka Miškine (Mala pošta)
Biškupec (parkiralište kod crkve)
R. Boškovića 1
D. Demetra
Ive Režeka 7
Kozarčeva 16,18 i 20
Aleja Kralja Zvonimira 2
Konšćakova 1 i 3
Vukovarska 2
Milčetićeva
Vatroslava Lisinskog prema Vrazovoj
Time završavamo polemiku s Bosiljem jer lijenost i laži ne zaslužuju da se na njih troši vrijeme."
vzaktualno.hr