Aktualno.hr - Čitaj, slušaj, gledaj!
  • Naslovna
  • Politika
  • Gospodarstvo
  • Sport
  • Događanja
  • Crna kronika
  • Hrvatska i svijet
  • PR članak
  • Lifestyle
  • Video
  • Arhiva
  • Home
  • Lifestyle
  • Svako jutro jedno jaje – ipak?

Svako jutro jedno jaje – ipak?

Lifestyle
20. svibnja 2019.
Alenka Kučić
1141
Share
  • Facebook
  • Twitter
  • Linkedin

Tvrdilo se da povisuju loš kolesterol, prigovaralo da imaju previše kalorija i slično – jaja su sve donedavno bila „na stupu srama”, no u zadnje se vrijeme pokazalo da su to bili mitovi, jer su jaja zapravo puna dobrog kolesterola i prava su nutritivna bomba.
Dobre vijesti tu ne staju - studija čiji su rezultati objavljeni u časopisu American Journal of Clinical Nutrition otkrila je jednu vrlo zanimljivu činjenicu koja će razveseliti ljubitelje jaja, piše Metro portal.
Naime, nova studija pokazala je da ako jaje dodamo sirovom povrću ili salati, pomoći će tijelu da bolje apsorbira nutrijente. Istu ulogu u salati ima i ulje.
Naime, antioksidansi i nutrijenti koji se nalaze u povrću su topljivi u masti, što znači da sirovo povrće treba jesti s masnoćama kako bi tijelo iz njega izvuklo sav potencijal.
Znanstvenici su analizirali uzorke krvi 16-orice muškaraca koji su sudjelovali u studiji, a zadatak im je bio da svaki dan jedu salatu u koju su, ovisno o skupini, dodali 1,5 do tri jaja. Jedna skupina jela je salatu bez jaja.
Testovi su pokazali da su muškarci koji su jeli salatu s jajima imali u tijelu za četiri do pet puta više zeaksantina i luteina, karotenoida koji čuvaju zdravlje očiju. Žumanjak je zaslužan za bolju apsorpciju nutrijenata iz salate, piše Metro portal.
Sve u svemu - ne izbjegavajte jaja!

jaja

foto: Pixaby

vzaktualno.hr/metroportal

Alenka Kučić 26583 Posts   0 Comments

Prethodna Vijest

Hrvatska u EU prednjači po radu nedjeljom, posebno pogubnom za jednu kategoriju radnika
Hrvatska i svijet
2019-05-19

Sljedeća Vijest

TJEDNA PROGNOZA Mogle bi vam se svidjeti najave prognostičara
Hrvatska i svijet
2019-05-20
Izdvojeno
„Slučaj Šimunić” dobio novi nastavak, jasna reakcija javnosti, neočekivan potez policije
Hrvatska i svijet
11. lipnja 2026.
Alenka Kučić
Tri dana pjesme, plesa i tradicije u Ludbregu: KUD Anka Ošpuh organizira Dane tradicije
Događanja
11. lipnja 2026.
martina
Policija zaustavila vozača teretnjaka – broj nedostataka na vozilu je gotovo nevjerojatan!
Crna kronika
11. lipnja 2026.
Alenka Kučić
Još jedna obrazovna investicija Varaždinske županije: dvoranu dobivaju i učenici PŠ Ladanje Gornje
Gospodarstvo
11. lipnja 2026.
Alenka Kučić
Video & fotogalerija
Smotra vatrogasnih vozila i opreme na Kapucinskom trgu okupila varaždinske vatrogasce i građane
Fotogalerija
29. svibnja 2026.
Dan udruga Općine Sračinec okupio brojne posjetitelje u Parku Velika graba
Fotogalerija
25. svibnja 2026.
Sigurnost i edukacija: U Bednji se okupilo više od 180 djece iz Hrvatske i Slovenije
Fotogalerija
8. svibnja 2026.
Na varaždinskom groblju obilježena 31. obljetnica VRO Bljesak: „Moramo prenositi vrijednosti Domovinskog rata mlađim generacijama”
Fotogalerija
30. travnja 2026.
Članovi uprave Hrvatskih voda posjetili Varaždinsku županiju – u fokusu nekoliko važnih tema
Gospodarstvo
21. travnja 2026.
Aktualno.hr - Čitaj, slušaj, gledaj!

© 2025 Vox media d.o.o. – za marketing i komunikaciju

Impressum
Uvjeti i pravila korištenja | Izjava o privatnosti i sigurnosti podataka
Cjenik oglašavanja

  • Developed by Online-press ltd.

Koristimo kolačiće kako bismo vam pružili najbolje iskustvo na našoj web stranici. Informacije o kolačićima koje koristimo ili opcije za isključivanje kolačića možete pronaći u Uvjeti i pravila korištenja i Izjava o privatnosti i sigurnosti podataka

Powered by  GDPR Cookie Compliance
Pregled privatnosti

Ova web stranica koristi kolačiće tako da vam možemo pružiti najbolje moguće korisničko iskustvo. Podaci o kolačićima pohranjuju se u vašem pregledniku i obavljaju funkcije poput prepoznavanja kod povratka na našu web stranicu i pomaže našem timu da shvati koji su dijelovi web stranice vama najzanimljiviji i najkorisniji.

Neophodni kolačići

Neophodni kolačići trebali bi biti omogućeni uvijek kako bismo mogli spremiti vaše postavke kolačića.

Ukoliko onemogućite ovaj kolačić, mi nećemo moći spremiti vaše postavke. To znači da ćete prilikom svake posjete morati odobriti ili blokirati kolačiće.