Žale se vozači kako su kazne za nepoštivanje prometnih propisa previsoke, kako na cestama ima previše usporivača, kao i previše kamera, no ništa nije previše, ako sprječava najteže prometne nesreće.
Jedna od četiri „glavne ubojice u prometu” je prebrza vožnja, što znači da je još uvijek mnogo onih koji vole itekako stisnuti papučicu gasa. Kamere su tu da zabilježe takvu vožnju, a vozači malo „olabave” i smanje gas kada ih ugledaju. No je li to dovoljno?
Naime, HAK revija piše da je za tu reakciju, ovisno o uređaju, prekasno ako vidite kameru za brzinu ili laserski pištolj.
Laserski uređaji imaju različitu udaljenost na kojoj se aktiviraju, odnosno udaljenost na kojoj će snimiti prebrzu vožnju. U nekim slučajevima to je mnogo ranije nego što vozači vjeruju, zato ponekad može biti prekasno kada uočite kameru za brzinu.
U Njemačkoj se, ovisno o uređaju, brzina može bilježiti i do 1000 metara od lokacije gdje se nalazi kamera, donosi HAK revija.
Multanova MU VR 6FAFB – do 15 metara
Multanova MU VR 6F – tri do 40 metara
Eso ES 1.0 – do 18 metara
Eso μP 80 – do 25 metara
LaserPatrol/TraffiPatrol – 30 do 500 metara
Riegl LR90-235/P – 30 do 500 metara
Riegl FG21-P – 30 do 1000 metara
Traffipax speedoPhot – do četiri trake i do 45 metara
vzaktualno.hr/revijahak.hr